Reklam

11 Aralık 2007 Salı

Tek taşla 50 bin kuş vurdu



Atasay CEO’su Cihan Kamer, taksitle tek taş kampanyalarıyla, düşük gelirlileri de tek taş sahibi yaptıklarını söyledi. Kamer, kampanyada yıl sonu hedeflerinin 50 bin satış olduğunu ve şimdiden yıl sonu hedeflerini tutturduklarını bildirdi.

Atasay Kuyumculuk CEO’su Cihan Kamer, Atasay’ın 6 ay önce başlattığı 36 ay taksitle tek taş pırlanta kampanyasının çok ilgi çektiğini söyledi. Düzenlediği toplantıda basınla buluşan Cihan Kamer, kampanyanın sektörü hareketlendirdiğini, düşük gelir grubundakilerin de tek taşa sahip olmasını sağladığını dile getirdi. Kampanyanın sadece Türkiye’de değil, İran, Azerbaycan’da izlendiğini belirten Kamer, “Çevre ülkelerden sektörlerini büyüttüğümüze dair teşekkür telefonları alıyoruz. Hem Türkiye’deki hem de çevre ülkelerdeki tek taş pazarını ciddi anlamda büyüttük. Sektörde ilklere imza atarak, sektörün önünü açıyoruz ve büyümesini sağlıyoruz” dedi. Kamer, tek taş kampanyasında yıl sonu hedeflerinin 50 bin satış olduğunu ve şimdiden yıl sonu hedeflerini tutturduklarını bildirdi.

ALTINA YATIRIM ARTTI

Sektöre ilişkin de değerlendirmelerde bulunan Kamer şunları söyledi: “Seçim sürecinde insanlar tasarruf amaçlı altına yatırım yaptılar. Altın seçim yıllarının yaşandığı süreçlerde ülkemizde daha güvenilir bir yatırım aracı olarak görülür. 2002’de 595 milyon dolar olan direk mücevherat ihracatı, 2006’da 1 milyar 172 milyon dolara çıktı. Atasay’ın da ihracatı yüzde 12-16 arasında arttı. Türkiye en çok ihracatı ABD’ye ardından da Birleşik Arap Emirlikleri’ne gerçekleştirdi. 2008’de ise altın takı ihracatında yüzde 10 oranında artış bekliyoruz. Türkiye’deki pırlanta pazarı da 2006’da yüzde 15 büyüdü. 2007’deki büyümenin ise çok yüksek olmasını bekliyoruz.” Cihan Kamer, 2007 sonu itibarıyla altın fiyatlarına ilişkin öngörüsünün sorulması üzerine, “Yarın altın fiyatlarının ne olacağını bilsem, bütün servetimi o yönde değerlendiririm” diye yanıtlayarak şöyle devam etti: “Altın fiyatları, inanılmaz değişken. Ama altın fiyatında yukarıya ya da aşağıya çok farklı bir hareketlilik beklenmiyor. Ons fiyatında 650-700 dolar aralığında olmasını bekliyoruz.”

22 MAĞAZA AÇACAĞIZ

Atasay’ın tasarladığı ve üretiği takıların dünya üzerindeki 8 ofis kanalıyla 62 ülkede 5 milyon kadına ulaştığını ifade eden Kamer, 2007 yılı sonu itibarıyla 22 mağaza daha açarak, Türkiye’deki toplam mağaza sayısını 124’e, 2010 yılında da, New York, Tokyo, Milano, Moskova ve Şangay gibi şehirlerde mağazalar açarak, mağaza sayısının 50’ye ulaşmasını planladıklarını aktardı. Ayrıca Kamer, 2 ay sonra fabrikalarına da, fabrika satış mağazası açacaklarını ifade etti. Kamer, Hindistan’da satış üzerine yatırım yapmayı planladıklarını, burada hem üretici hem de 6 markası olan bir firma ile ortaklık görüşmelerinin devam ettiğini bildirdi.

GÜLEN YÜZLÜ ÜRÜNLERDE YÜZDE 25 İNDİRİM

Atasay Kuyumculuk, 70’inci kuruluş yılı onuruna düzenlediği “Altıncı Günde Altın Fırsatlar” kampanyası kapsamında, ekim ayından itibaren her ayın 6’ncı günü özel fırsat günleri düzenleyerek, seçilen altın ve pırlanta ürünlerinde yüzde 25 oranında indirim fırsatı sunacak. Atasay Mağazacılık Genel Müdürü Haldun Ulutürk, kampanya kapsamında “gülen yüz” yer alan ürünlerde indirimin uygulanacağını ayrıca bu ürünlere 6 taksit imkânı sunulacağını söyledi. Ulutürk, ayrıca yarın başlayıp 2 Eylül’e kadar devam edecek kampanyaları kapsamında da tüm ürünlerin yüzde 25 indirim ve 6 taksit ile sunulacağını kaydetti. Cihan Kamer ise, böyle bir indirimin sektörde devrim niteliği taşıdığını belirterek, “Bu maliyetten daha aşağı fiyata ürünü satıyorsunuz demektir” dedi.

Hiç yorum yok: