Reklam

11 Aralık 2007 Salı

İtalyan mücevher markası Rebecca Türkiye'de



KC Group, İtalya'nın önde gelen mücevher markası Rebecca'yı Türkiye pazarına getirdi.

İstanbul'da açtığı 2 mağaza ile mücevher tutkunlarına ulaşan KC Group, mağaza sayısını 2008 yılında 8'e çıkarmayı hedefliyor.

Rebecca'yı Türkiye'ye getiren KC Group Yöneticisi Emrah Demir ve Rebecca Baş Tasarımcısı Alessandro Testi, bugün gerçekleştirilen basın toplantısıyla Rebecca markasını tanıttı.

Rebecca'nın İtalya'nın yanı sıra dünyaca ünlü bir marka olduğunu belirten Rebecca Türkiye Genel Müdürü Emrah Demir şunları şöyle devam etti:

"İtalya'nın genç, dinamik, karizmatik markası Rebecca'yı Türkiye'ye getirerek mücevher pazarına yeni bir soluk getiriyoruz. Trendleri takip eden bir firma olarak yenilikçi vizyonumuzu Rebecca markasına da aktaracağız. Rebecca ile Türk kadınına farklı mücevher alternatifleri, farklı tasarımlar sunacağız."

Rebecca markasını "büyüleyici, modern, çekici ve karizmatik" olarak tanımlayan Emrah Demir, stil sahibi modern kadınlara ulaşacaklarını ifade etti. Öte yandan Rebecca'nın Türkiye lansmanı dolayısıyla Türkiye'ye gelen Rebecca Baş Tasarımcısı Alessandro Testi ise konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Rebecca ilk önce İtalya'da daha sonra adım adım diğer ülkelerde yepyeni bir mücevher pazarı oluşturdu. Türkiye pazarının ve müşterilerimizin tasarımlarımı takdir edeceğini ve aynı heyecanla karşılayacağını umuyorum. Stilimizin sınırları yok" diye konuştu.

İtalya'da bin 200 noktada mücevher tutkunlarıyla buluşan Rebecca, İtalya'nın yanı sıra dünyanın 25 ülkesinde (İspanya, Avusturya, Belçika, Bulgaristan, Danimarka, Fransa, Almanya, Yunanistan, Macaristan, Malta, Meksika, Norveç, Kuveyt, Romanya, Rusya, Suudi Arabistan, Slovakya, İsveç, İsviçre, Türkiye, Arap Emirlikleri, İngiltere, Ukrayna, ABD ve Japonya) satışa sunuluyor.

Hiç yorum yok: