Reklam

27 Aralık 2007 Perşembe

Altın ve Pırlanta'da Rekabet %50 İndirim Getirdi

Yeni yıla sayılı günler kala pırlanta ve elmas taşlı takı satan firmalar arasındaki rekabet hızlanırken, ürünlerdeki indirim yüzde 50'ye kadar ulaştı.

Konya'da kurulu Sarraf Karacaoğlu'nun ortaklarından Mevlüt Karacaoğlu, son yıllarda Türkiye'de pırlanta satışında önemli gelişme görüldüğünü söyledi.

Karacaoğlu, firmaların pırlanta takıların, çok pahalı bir ürün olmadığını tüketiciye biraz olsun anlatmaya başladığını ifade etti ve şöyle devam etti:

"Bu yüzden son dönemlerde pırlanta satışları hareketlendi. Ancak bu yeterli değil. Bu nedenle, sevgililer, anneler günü ve yılbaşı gibi özel günlere yönelik kampanyalar düzenleniyor.

Çalıştığımız firmalarla görüşüp pırlanta ve elmasta oldukça dikkat çekici oranda, yüzde 50 düzeyinde indirim yaptık. Bu indirimi gören herkes şaşırıyor. Amaç pırlanta kullanımının daha da yaygınlaşması."

Konya'da kurulu Özboyacı Altın A.Ş yetkilileri ise "Önceden pırlanta altına göre çok pahalıydı. Şimdi ise pırlanta ile altın arasındaki uçurum azaldı. Bir de pırlanta taşlı altın takılarda indirim ve taksit olunca satışlar arttı. Özellikle önümüzdeki hafta sonuna kadar satışların daha da canlanmasını bekliyoruz" diye konuştular.

Hiç yorum yok: