Reklam

21 Ocak 2008 Pazartesi

Türkiye’nin Kuyumculuk Kanalı: JCT



Türkiye'de sayıları her geçen gün artan tematik kanallara eklenen en son halka olan Jewellery Channel Turkey (JCT) kuyum alemini ekrana taşımayı sürdürüyor.

Türkiye’nin ilk kuyum ve mücevher kanalı olan JCT, 2 Ocak’ta yayın hayatına başladı. JCT’de her sabah yayınlanan ‘Sektörel Bakış’ programında, sektörün sorunlarını ekranlara taşıyan Can Özatay, özgün tasarımlarıyla markalaşan Türk kuyumculuk sektörünün üyelerini ağırlıyor. Sektörün temsilcileri programda, sektörü tartışıyor.

JCT, Türk kuyumculuk sektöründe sağlıklı işleyen bir dağıtım kanalının oluşması adına haber ve tartışma platformu oluşturuyor; firmaların markalaşma sürecinde hedef kitleye yönelik tanıtım ve haberleşme ihtiyacını karşılıyor. Kuyum sektörüne yönelik gelişmelere ağırlık veren kanal, sektörde yeni ufuklar ve pazarlar açabilmeyi hedefliyor.

3 hedef kitlesi var

Kanal nihai tüketiciler, kuyumculuk sektörü mensupları ve yurtdışı alıcıları olmak üzere 3 hedef kitleye yönelik yayın yapıyor. Kuyumcu perakendecileri (bayilik sistemi içinde çalışan - çalışmayan tüm perakendeciler) imalatçılar, toptancılar, ithalatçılar, ihracatçılar olmak üzere kuyum sektöründeki kişilere hitap ediyor. Yani bir anlamda Türkiye’nin kuyumculuk ve mücevher kanalı olarak da adlandırabilir.

Hayatın içindeki konuları görmezden gelip sınırlarla kendini daraltmamış, kültür ve sanata sektör penceresinden bakarak farklı bir bakış açısı yakalayan JCT, Turksat 2-A uydusu ile Yunanistan’dan İngiltere’ye, İtalya’dan Norveç’e kadar bütün Avrupa’ya, Rusya’dan Ukrayna’ya, Kırım’dan Baltık Ülkeleri’ne bütün Slav Dünyası’na, Azerbaycan’dan Türkmenistan’a, bütün Orta Asya’ya, Tunus’dan Mısır’a bütün Kuzey Afrika’ya,Ürdün’den İsrail’e, Suudi Arabistan’dan İran’a, bütün Ortadoğu’ya olmak üzere yurtiçi ve yurtdışından milyonlarca kişiye ulaşıyor.

Hiç yorum yok: